كتابات

مارس 10, 2007

يا ريتك كنتى مِنى

Filed under: دانيا,عنى — sharkawy @ 2:06 ص

فى الليلة المظلمة يفتقد البدر ،dania.JPG

هما بيقولوا كده ، ولما تكبرى وتقرى الكلام ده يمكن تفهميه !!
لأ..
أنا عارف انك ذكية وهتفهميه ..
أنتى اكيد هتحسيه زى ما كتبته ،
أصلك وحشانى جداً،
مفيش حد بيوحشنى زيك غير واحده انتى قابلتيها مرة واحده بس ،
أنتى عرفاها ،
مستغربة اكيد أنى أفتكرتك النهارده !!
أصل أنا هقولك ……
فجأة اكتشفت أن ليا حد فى الدنيا يقدر يعادل كمية الحزن والوجع إللى ملانى ،
وافتكرت ضحكتك ،
وأفتكرت كمان أنى بملك ضى بينور ضلمة جوايا ،
صدقينى فجأه ، مش هكدب وأقول أنى كنت بفكر فيكى ..
لأ ؟؟
كنت بفكر فيها ..
وسامحينى عشان دايماً بفتكرك وأنا متضايق ومخنوق وموجوع !!
بس أعمل أيه ؟
زى ما قلتلك أنتى بتعادلى أحزانى وبتهزميها ،
أنتى تقريباً ممكن تمحيها لوقت طويل قوى ،
وكمان عارف أنك هتسامحينى ،
أصل إللى زيك لازم يسامح ويغفر دايماً ،
أصلاً إللى زيك ميعرفش يزعل ولا يشيل من حد ..
محتاجك جداً ،
عاوز أشوفك خالص ،
أصل أنا المرة دى موجوع بجد ،
بعترفلك انا موجوع جامد جداً ، تقريباً كده مكسور !!
عارفة يعنى إيه ؟
مش مهم ،
بس أنا أفتكرتك وهستناكى ،
عاوز أقولك حاجه كمان ،
أنتى أكتر حاجه لما بشوفها وتمر على بالى حتى ببتسم ،
وبيشاركك واحده بس لما بسمع صوتها وهى بتضحك ،
يعنى أنتى حاجه كده جوايا وبتحتلى مكانه كبيرة ،
لوحدك،
عارفه ممكن إللى يقرا غيرك ميفهمش الكلام ده وميحسوش ،
بس لو بص ليكى وشافكيمكن يشوف إللى أنا شايفه ،
بس برضه انا نفسى مش فاهم ساعات إللى بكتبه ،
ولا ببقى متأكد من إللى بعنيه ، .
فاكره لما قلتلك أن يوم ما اتولدت والأيام إللى بتسبقه بتبقى دايماً أيام فى غاية القرف والزهق والملل ،
ودايماً بييجى وبيجيب لى مصايب بشكل أو بأخر،
أعذرينى لو انا طولت عليكى ،
أكيد لسه فيه كلام بس نخليه بينا احنا الأتنين وبس ،
ولو محصلش وشوفتيه هنا برضه هنشره ،
وبعد شوية هتقريه ….
بس واضح أنى لازم أشكر شهر نوفمبر ،
عارفه ليه؟؟
يمكن هقولك بس مش دلوقتى ،
عارفه كمان انى بستناكى ومش بستنى عمرى حد كده ..
وبتمنى انك ، او يا ريتك كنتى منى .
بحبك ووحشتينى .

تعليق واحد »

  1. […] حاجه ممكن بيها أفرحك. …… وحشتيني قوي! وزي ما قلتلك زمااااااااااااان أترك تعليقا LikeBe the first to like this […]

    التنبيهات "Pingback" بواسطة بحبك، ووحشاني أد الدنيا كلها « كتابات — يونيو 8, 2011 @ 12:59 م | رد


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

لو فيه حاجه ممكن تتقال.. تتقال هنا

أنشئ موقعاً أو مدونة مجانية على ووردبريس دوت كوم..

